Signing up for Google AdWords is free. You only pay when someone clicks your ad to visit your website, or calls you. In other words, when your advertising is working.You set your own budget, so your costs will depend on what you are trying to accomplish with your advertising. Some businesses spend tens of thousands of dollars a month, and others are comfortable investing several hundred.
LEARN MORE ABOUT PRICINGBe seen by customers at the very moment that they’re searching on Google for the things you offer. And only pay when they click to visit your website or call.Reach out to potential customers within a few miles of your business, or broadcast your ads to entire regions or countries. With AdWords, it’s up to you.With AdWords you will see how many people are shown your ads, visit your website, or call your business.
You can even target specific types of people if your business is specialized.Once you’ve found what’s working and what’s not, you can tweak your ads and test your changes to see if they work better.Adjust your budget whenever you want. Plus, with no contract, you can end your campaign anytime without cancellation fees.Pease note, that we are not promoting, linking to, or affiliated with vvc.com in any way.
We are just displaying vvc.com publicly available data & statistics for analysis purposes.Frans IJbema van VVC Adventure kwam in 2008 bij mij omdat zijn Adwords campagne niet goed converteerde. Ik raadde hem aan de Adwords campagne onmiddellijk stop te zetten en zijn geld eerst te investeren in een nieuwe website. Inmiddels zijn we 2 generaties van de site verder (2013) en is VVC Adventure niet meer weg te slaan uit Google en de online wereld.Onze website was in 2008 nauwelijks vindbaar op internet.
Nadat ik heb boek van Keesjan had gelezen ben ik op zoek gegaan na een bedrijf die op basis van zijn boek een nieuwe website voor ons zou maken. Al vrij snel waren we vindbaar op het internet. Ook onze adwords campagne wordt verzorgt door Keesjan. Nu in 2013 hebben wij op onze belangrijkste zoekwoorden zoals o.a slipcursus, quadrijden een nummer 1 notering bij Google.
Maar ook voor de algemene zoekwoorden met enorme concurrentie zoals bedrijfsuitje en vrijgezellenfeesten hebben we top noteringen. En dan onze nieuwste website www.cadeautogo.nl, ingezet voor het zoekwoord cadeau met meer dan 1 miljoen suggesties. Na 3 maanden een 7e plek in de zoekmachine van Google dat had ik niet zo snel verwacht.In 2009 kregen we zoveel extra bezoek
op onze vernieuwde website de dat ik Keesjan belde met de vraag voorlopig de Adwords campagne uit te zetten omdat we voor het hele seizoen al bijna volgeboekt waren. Ook de concurrentie heeft inmiddels door dat wij op bepaalde zoekwoorden goed scoren, wat hun niet lukt. Onze grootste concurrent heeft al 2 x een poging ondernomen om ook zijn website onder handen te laten nemen door Keesjan. Gelukkig weigert Keesjan dit.
Comments
Post a Comment